New Life ?

Okey now nak pikir tentang tajuk kat atas tu :) kita memang patut mulakan hidup baru bukan ? Tiba tiba terfikir balik apa yang kak maz cakap . Dia buat aku sedar yang kadang kadang kita kena lupakan apa yang telah berlaku kan and terus langkah kehadapan :') yee i know , aku nie tak berapa kuat sangat pasal bab bab hati dan perasaan nie .

New Life ? boleh ke aku lupakan orang yang pernah masuk dalam hidup aku , sejujurnya memang susah dan payah tapi aku try buat semua tu demi diri sendiri nie :) aku rasa kan kan aku tak tunjuk sangat bila ada kat sekolah tapi taktau kenapa cikgu boleh perasan perubahan tu . siap tanya ' Sherina awak sakit ke ? ' soalan ustazah :') banyak pula alasan yang aku bagi .



Bila aku tak single baru ex ex couple tu muncul , maaf awak awak sekalian hati saya dah terlampau sakit dengan perangai awak awak sekalian :) cuba terima hakikat yang semua nie ada hikmah . Okey sekarang nak fokus pada PMR :) alhamdulillah result yang aku dapat sekarang semua lulus tapi buat masa sekarang just 2A . harapkan lebih A tu :)



Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment