YOU NO.1 FOR ME

Assalamualaikum follower and maaf dah lama tak update blog nie , hal maklum lah sebok dengan PMR nie kan :) ceyhhh ayat je lebih . Eina nak story nie , nak tau tak ? okey mulakannnnn , chop lap habuk dulu . hehehe :D 


Awak terima kasih tau , terima kasih sangat sebab dah buat hidup saya yang kosong sebelum nie menjadi ceria mcm dulu lagi :) kadang kadang saya terfikir yang pergaduhan kadang-kadang buat kita jadi mantang dan tak akan buat kesilapan itu balik betul tak ? Cuba bayangkan if kita tak gaduh dulu mesti sampai sekarang kita tetap tak reti nak jujur kan ? tak reti nak percaya antara satu sama lain kan ? dannnn mesti saya tetap ada sifat ego tu kat awak kan :) maaf sebab dulu memang saya ego , sebab saya jenis yang susah nak mengaku bila dah sayang seseorang tu . Terima kasih sebab selalu ada kat sisi saya biarpun saya banyak kerenah sangat kan :) 

Kalau ada masalah apa apa story kat saya okey ? Insyaallah saya ada kat situ untuk dengar semuanya dan awak kena ingat yang saya sayang kan awak okey Mr.M :P hahaha simpan barang barang saya tau . Saya percayakan awak dan kalau awak buat salah nanti maybe saya tak akan benci kan awak :) saya tetap sayang okey my dear . Jangan tinggalkan saya tau tau , if awak tak ada nanti saya nak luahkan kat sape ? dekat awak jelah . Biarpun awak tak pandai nak pujuk tapi I don't care ! saya tetap nak story semuanya kat awak . Saya letak awak kat tempat yang paling special nie :) saya selalu dekat dalam hati awak bukan ? kalau ada benda yang buat awak sakit hati nanti bagitau saya dan kalau org yang menyakitkan hati awak tu adalah SAYA ? okey sila bagitau . Awak nak tau tak sekarang ? saya akan happy bila awak ada untuk saya :) 

Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment