Maaf dari seorg kawan :)

Sayang kau ckp kita kwn baik ? tapi kau boleh tak paham biarpun sikit , aku tak boleh tolong kau sbb budak tu pun kawan baik aku :') aku just boleh tlg kau kalau kau benarkan aku terus terang semua tu at dia tapii kau tak bagikan ? kau kena paham weyy kau kwn baik aku dia kawan baik aku lelaki tu pun kawan baik aku dan bende tu semua korg yang rasa dan hanya korg je yang boleh settle kan sendiri .



Kau ckp at aku lupakan F ? tapi kau tak sedar yang aku pun dulu sama gila situasi dengan kau sekarang , ada org bantu aku ? takde weyy ! aku just pendam semua tu sorg sorg cuma tahun nie je aku terus terang at korg :') tapi tak semestinya kwn kita akan tolong kita sbb bende tu kita yang rasa .

Kau tolong sedar ! sher sekarang tension sangat weyy , aku taktau lagi apa aku nak buat kalau kau sendiri kwn baik aku pun ckp aku nie jenis lupakan kawan :') thankss dear thankss a lottt ! Act aku tak simpan dalam hati pun apa yang kau ckp semua tu but kau kena ingat bila kau ada at situasi aku nanti kau akan paham :) dengan problem aku lagi dengan pelajaran aku lagi yang semakin merosot dengan rasa serbah salah dengan kau dan budak tu . Kau tak pikir aku tak terseksa ke dengan semua nie ? aku tak sebaik orang lain :) sorry atas segalanye .
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment