Tolong sedar :)


Kali nie aku taktahu aku kecewa untuk kali ke berapa dengan sikap kau sayang :') dah tak dapat nak kira pakai jari nie aku dah kecewa bape kali dah . Kenapa kau sanggup jumpa aku bagi bende tu balik ? seriusly perkara tu betul-betul buat aku terkejut , atleast biarpun kita dah tak ada apa-apa kau bolehkan tak buat sampai mcm tu ?

Lepas kau pergi dari tempat tu , aku dah tak boleh nak tahan air mata ni lagi . Jatuh juga air mata aku at depan kawan baik aku sendiri :'(  kelihatan mcm SHERINA yang dulu kuat dan ceria sekarang dah jadi LEMAH ! aku tak boleh nak selesaikan problem kwn aku disebabkan pikir bende tu , rasa menyesal sebab pernah kenal kau pun ada juga but nak buat mcm mana kan dah takdir tertulis mcm tu , jadilah diaa kan :') 

- Tolong belajar macam mana nak hargai orang sayang supaya orang pun akan pandai nak hargai kau -


Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment