Memedam seorg diri :)

Hidup mcm roda kadang-kadang kat bawah kadang-kadang kat atas :') mcm tulah hidup aku . Nak menjerit rasanyaa tapi terus dan terus nak kuatkan diri nie -.- baru aku paham memedam perasaan tu sorang-sorang dan menjaganya sorang-sorang sangat menyakitkan :'( taknak story at sape-sape sbb tau korg takan paham .



Datang sekolah menyakitkan , bila online menyakitkan , bila kat rumah pun menyakitkan -.- kat mana je yang tak menyakitkan ? boleh anda bagitau ? Hari tu kat sekolah , ada org bape org tegur aku ' Sher kau kenapa nie ? muka pucat je ? ' or ' Sher kau nagis ke nie ? sabar sher sabar ' hanya memberi jawapan mereka dengan senyuman :) sorry kawan-kawan saya tak mampu nak seceria mcm dulu lagi sorry sbb banyak berahsia . Maafkan saya , saya tak boleh nak luahkan apa-apa kat korg :') maafkan saya .

Dah taktau nak kemana , dah taktau nak cari siapa , dah taktau nak buat apa dalam hidup aku nie -.-' kenapa korg buat aku mcm nie ? kfinee sukahati lah -.- exam dah nak dekat tapi satu apapun tak baca lagi , bagus kau sherina bagus nanti kedudukan kau at dalam kelas menurun padan muka . Dah pandai sangat -.- bukan taknak belajar tapi bila nak ulangkaji je mesti ada yang buat mood aku hilang . Kalau ketua kelas pun markah exam dia merosot kau memanglah tak bagi contoh yang baik sherina -.-



Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment