Seperti sampah ...

Semua kau salahkan aku ? okey aku tak kesah wey but rasa mcm orang bodoh pula bila aku je yang asyik nak mempertahankan hubungan tu asalkan kau buang aku mcm sampah ? aku dah lepaskan semua yang rapat dengan aku disebabkan nak jaga hati kau . aku dah tak berapa layan dorang but now ? hanya disebabkan masalah kecik and salah paham tu kau buat keputusan mcm tu -.- good ! aku sampah bagi kau kan ?

Aku pertahankan bende tu asalkan kawan aku semua tak sokong keputusan aku :/ aku kuatkan diri wey taknak dengar apa yang dorang ckp , aku still dengan janji aku dulu tapi kau balas apa sekarang ? SEMUA KEBURUKAN aku je yang selalu kau nampak . aku sanggup jauhkan diri aku drpd budak-budak tu . aku buat tu dengan ikhlas dan aku tak minta apa-apa daripada kau ! hanya kecewa dan kecewa yang aku dapat kan :') aku sentiasa maafkan kau , jangan risau aku takan berdendam dgn kau .




Aku ingat aku boleh percaya kau , aku ingat kau tak mcm orang lain , aku ingat kau akan pikir perkara dengan positif but .... Ya Allah tabahkan lah hati ku Ya Allah :') kau nak tau tak , aku diamkan diri sebab aku ingat kau boleh paham kenapa aku buat semua tu rupanya aku salah kau tak paham rupanya . Kchill aku sentiasa sayang kau biarpun kau sanggup buat aku mcm nie :') aku still sayangkan kau biarpun kau buruk-burukkan aku . Thanks sebab tinggalkan aku sorang-sorang mcm nie time aku betul-betul perlukan sokongan kau time aku betul-betul perlukan kau :') takpe aku sentiasa hargai kau biarpun kau tak reti nak menghargai semua tu . takecare ~

*aku harap kau happy :)
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment