Puas dah ?

Aku pikir kau boleh paham aku , rupanya kau pun sama je ! kau nak sangat bende tu kan ? okey finee aku buat , kau nak sangat aku buat bende mcm nie kan kat kau ? okey aku buat ! aku dah fedup kalau orang yang aku percaya selama nie pun yang aku ingat boleh paham aku , nak tinggalkan aku jugak . Pergilahh kau weyhh , seriuslyy aku takan cari kau dah ! kau buat aku betul betul kecewa dgn perangai kau . Hanya mampu menahan perasaan sedih nie :') aku dah fedupppppppp ~ aku pun manusia juga , tak reti nak selesai masalah dengan elok ke sayang :') okeyy baiklahhh , kau buat apa yang kau suka k . GOODBYEEE !



Ahhhhhhh nie lagi sorang nie budak suka hancurkan hubungan orang , weyhh kalau kau tak suka dgn aku kalau tak puas hati sangat kalau dengki sangat , perlu ke kau nak buruk-burukan aku at dia ? perlu ke weyhh ? :')

* dua orang yang berlainan :) dua-dua kecewa kan aku :) aku suka nie tengok muka senyum je yang aku bagi . thanksss sbb berjaya sakitkan hati aku :)
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment