EXCITED :D


Tengok gambar diatas nie , fokus dekat budak jersey oren tu :D

Seriuslyy , aku tak percaya yang aku akan jumpa dia dekat UM time karnival bola jaring . Time datang sana ternampak dia *aku pun usha je budak nie * pikir punya pikir nak tegur ke tak . takut nanti salah orang malu pulak aku , manalah nak letak muka nie tak pasal-pasal free-free aku kene gelak kang XD hahaha . 

Akhirnyaa , aku tegur juga diaa . *time nie buat-buat berani . Yang aku paling terkejut tu dia nampak aku mula-mula blurr je mcm tak kenal last-last menjerit ' SHERINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ' then terus peluk aku . okey aku paham dia tinggi dan aku pendekk memang la kene bongkok kan :D hahaha normal lettew . 

Dia nie bestiess aku time kecik , kitorg memang rapat dulu . Berpisah dgn dia time aku darjah 5 sbb pindah at jalan puchong nie . okey time tu seriuslyy sedih gila sbb tak sempat nak ckp at dia and kwn-kwn yang lain selamat tinggal or pertemuann yang terakhir sbb mak aku tiba tiba je ckp malam nie nak pindahh , perghhh sakithati gila lah time tu :'( lepas kejadian tu kitorg dah tak contact and terus diam je . aku rindukan time bersama budak nie and kwn-kwn yang lain . aku rindu sangatttttttttttttttt ! kan bestt kalau boleh diputarkan masa nie time tu jugak aku nak bantah taknak pindah tapi nak buat mcm mana time tu kecik lagi :/ hummm so sad .

Hope suatu hari nanti kita boleh berkumpul mcm dulu :/ kalau Allah izinkan , insyaallah boleh . Iloveyouuu bestiess and sangat-sangat rindukan kenangan dulu . main sama-sama gelak sama-sama . k take care :') loveyouuuu !


Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment