Jealous itu Normal ?

hey all , dah lama tak update blog kesayangan nie . korang rindu tidak ? hahaha okey saya perasan :) huihui berabok dah blog nie . okey okey bersihkan , DONE ! ceyhh . okey cuba baca title tu ? apa pulak yang kali nie aku merepek kan ? nak tau baca kalau tak nak tau sila pergi dari sini .



Honestly , aku jeles tgk kau rapat dgn orang lain . kau nak ckp aku jeles tak bertempat ? okey okey aku dah tau dah aku memang jeles bertempat . wahwah tgk kau caring je kalau orang lain ada problem tapi kalau aku ada problem ? yesss kau buat tak kisah je . okey dah paham sangat dah :') pernah tak kau nak tunggu aku bila balik ? tidak bukan ? okey dah paham sangat dah :')

Kadang-kadang aku tak suka perangai kau tapi bila jumpa dgn kau semua tu hilang ! AUTOMATIK semua marah aku hilang semua perasaan jeles tu hilang . yeahhhhh memang tak boleh lama mana pun jeles nie kan kalau kat kau nie . aku sekolah kat sekolah tu tahun nie je lagi lepas tu aku pergi dah , happy lah kau aku takde :') okey dah paham sangat dah . aku harap kau punya perangai tu boleh berubah sebelum aku pergi dari sekolah tu sayang . okey,  byeee take care .
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment