dalam 1malam 2mimpi berlainan -.-

Hey stalker , pelik tak title tu ? -.-' okey nie first time eina mimpi dalam satu malam tu eina mimpi dua perkara yg berlainan . First pasal 'H' second pasal 'LianaShahira' ape korg nie ! ttbe masuk dalam mimpi aku , aku sygkan korg .

'H' - aku rindukan kau tapi aku tau aku tak pernah penting dalam hidup kau syg :) hidup aku penuh dgn kenangan manis dgn kau tapi tahun nie hancur kot semua tu ! kau dah tak layan aku mcm dulu , kau menjauh aku pun menjauh *okey kan perangai kita nie . dua dua taknak mengalah but aku dah mengalah at kau kan . aku rindukan kau yg dulu and ingat tau aku tetap sygkan kau :) aku susah nak lupekan someone yg dah bgi aku kebahgiaan wehh ! iloveyouu , muahhh sikit :-*

'LianaShahira' -  hahahaha kau ape kes muncul dalam mainan tidur aku nie ? ehhh ehhh kacau line betul tapi kenapa kau menagis dalam mimpi aku  >.< kau pelik kak  , kau memang pelik . okey ar malas nak cete pasal mimpi aku kat kau . sayang kau kaka <3 satu permintaan aku kat kau jangan menagis wehh ! dalam mimpi pun kau nak menagis -.-'
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

2 comments:

  1. atototo mimpi aku kea? patut laa aku tgk kau ada miscall aku. sorry tak angkt aku dah tidur. aku nagis dik? itu tandanya kau jgn tgglkan aku :) #H? siapa laa tuh :)

    ReplyDelete
  2. hahaha mana ade aku tinggalkan kau :) H ? adelah

    ReplyDelete