berubah ?

aku tak pernah berubah tapi mungkin kau sorg je yg rasa aku berubah and memang aku sengaja buat semua mcm tu at kau , aku nak jaohkan diri drpd kau syg . wehhh tolong lah bila aku dah mula boleh lupekan kau why kau dtg balik ? lepas tu hilang balik kan ? aku dah tak larat nak gadoh-gadoh mcm nie wehh .

Budak pleassss , kau ade life kau and aku ade life aku . semua tu takan pernah terjadi sbb bila kau dgn aku mesti ramai yg sakithati dgn kite kan kan ? pernah tak kau pikir semua tu ? kau dah happy dgn dia kan ? teruskn hidup kau dgn dorg and lupekan aku !

Aku tak sanggup , tolong lahh . tahun dpn aku PMR so tolong jangan mcm nie terus . aku nak fokus untuk exam aku . kau takan pernah happy dgn aku , kau boleh happy dgn dorg so lepaskan aku lepaskan :'( aku tak hadap dgn semua nie lagi .

Aku dah minta maaf weh at kau and aku dah mengalah dgn kau tapi perlu ke kita jadi mcm dulu ? sekarang aku minta maaf sgt sgt kat kau , maafkan semua kesilapan aku . kalau kau betul-betul sygkan aku budak , aku minta kau lupekan aku daripada hidup kau dan kuburkan aku . kite boleh jadi kwn tapi kite takan jadi mcm dulu . sorryyyyy sorryyyyyy :'( maafkan aku okey . kau nak tuduh mcm mana pun aku tak ksah janji tu boleh buat kau happy . kbaiiiiii


Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment