TERIMA KASIH :)

Ya Allah , aku takut kebahgiaan nie hanya untuk sementara je . aku takut untuk semua nie akan hilang mcm tu je Ya Allah :( kalau boleh nak sangat masa nie dihentikan , aku takut aku akan sedih balik . even aku tau semua nie hanya sementara je but aku bersyukur kau buat aku happy ( maybe sementara ) kalau boleh aku nak mcm nie je aku taknak kehilangan nie semua . 


Kadang-kadang kau buat aku menagis,sedih semua tu kadang-kadang kau buat aku ketawa , gembira semua nie . cume kau je yg boleh ubah mood aku nie sama ade OK or KO . whatever ! aku tetap happy teramat sangat :') kau kene ingat satu perkara je nie aku sentiasa akan sayang kau biarpun apa yg jadi . Remember this :') aku rindu time kita jalan sama-sama time hujan tu aku buli kau time tu kan ? kan kan ? heheheh perangai aku sentiasa mcm nie . aku tetap buli kau biarpun time tu kau suruh aku stop sbb baju kau dah basah dgn air hujan tu . then tiba-tiba aku pula yg kene sbb ade air bertakung and kereta tu laju sgt then air tu terkene at baju aku . time tu kau dah tergelak-gelak ckp tulah kene kan aku lagi , aku rindu time kau gelakan aku time bergurau dgn kau :D kbaiii ade masa kite story morry lagi :')
Thanks sebab sudi membaca , loveyouu

No comments:

Post a Comment